Friday, March 20, 2009

Suurpuhastus koerainimese moodi.

Koer kes kartis tolmuimejat. Õpetatud läbi "ninatargeti". Praeguseks piisab juba käsklusest "nina" ja katsumisele läheb kõik, nii siledad, kui ka õõnsad pinnad.

Kord juhtus selline lugu, et käisime sugulaste juures laudas loomi uudistamas. Teadagi, üks ontlik koer peab kõigi ja kõigega sotsialiseeruma. Laudas olid ka talled, kes meie tähelepanu täielikult hõivasid. Ja kogemata jutu sees lausutud "nina" peale, toppis Flynt oma nina lehma "koogi" sisse... Jah, liiga innukas õpilane on ka halb.

2 comments:

svetaeks.blogspot.com said...

Leela, ma imetlen sind! Tõsiselt! Ma olen uhke, et olen sinuga tuttav. Ma ei tea, kas meil Eestis on veel nii häid koerte koolitajaid nagu sina. Siiralt võtan müts maha!

luckydog said...

Ärge öelge kunagi, et te teate juba kõik. Ja kui kõrgelt teid ka ei hinnataks, olgu teil alati mehisust öelda; ma olen võhik. Ärge laske upsakusel endas ülemvõimu võtta.
Ükskõik kui palju te ka ei teaks, ei tea te kunagi küllalt.