Saturday, September 19, 2009

KK, IPSON
19.09

Eks see mõte teha, mul vaikselt peas haudus. Aga kui Flyndil ilmnes igemepõletik, siis loobusin. Aga mitte kauaks. Keegi togis mind seespoolt ja kamandas. Mine, mine ikka, kogemusi on vaja. Selle sisemise togijaga on keeruline vaielda. Alati arvab ta vastupidiselt sinu mõtetele. Norib tüli. Nii ma alla andsingi. Ja läksin.
72p, kohtunik Marika Mikk.
Ebakindlus. See on meie suurim vaenlane. Lisaks võõras plats. Ja vähene trenn viimaste nädalate jooksul. Ja lõpuks minu närvid. Kuidas ma saan vastutada nõrgema eest, kui ma ise ennastki ei suuda kontrollida. Ma ei taha olla nii ebakindlate, nii kõhklevate käte vahel vangis. Kust see koergi siis kindluse peaks saama.
Ega see sooritus ilus ei olnud. Kaugel võimetest. Aga kohustusliku KK1 punktid vedasime täis. Ja saime, mille järgi olime läinud. Kogemused. Ja tilgake kindlust järgmiseks korraks. Mõtlemisainet. Tahet edasi katsetada.
Ja paberiteta koerte hulgas, tihedas rebimises iseendaga 1. koht.

No comments: