Monday, July 6, 2009

Tagasi lõunas e.
Valga Koertekooli suvepäevad.

Kui te nüüd arvate, et auto on korras, siis te eksite. Tellitud radikas ei sobinud. Aga vana oli maha kruvitud. Järelikult tuli uus tellida. Aga see alles saabub, nädala pärast... kuskilt... Et auto päris seisma ei jääks, topiti vana uuesti peale ja aidaa. Nii ma siis sõidan..., kallan ja sõidan... Ette mõtlemas, et kus on järgmine bensukas, et lisa jahutusvedelikku hankida.
Olen säästurežiimil. Trennis ei käi. Üritan igat senti hoida, et mitte auto remondi eest maja panti panna. Peale MASU`t tuleb TÄPE, e. TÄitsa PEe......s. Kahju on senisest elust loobuda....
Aga keset seda kaost, potsatas mu meilikasti kutse, osaleda Valga Koertekooli suvepäevadel, Harglas. !!!!!!!!!!!!!!! Naeratav päiksekiir hallis päevas. Sellest ma lihtsalt ei saanud loobuda. Asusin usinalt lahtiseid otsi kokku sõlmima. Kombineerima ja kokku leppima. Reede lõunaks olid asjad pakitud ja sõit võis alata...
Nüüd peaks järgnema pikk jutt sellest, mis me seal tegime. Aga emotsioonid on laes. Nii et sõnadki on kuskil mälestustes veel kinni. Lihtsalt olen. Ja vaatan naeratades kaugusesse. Meenutan.
Suurepärased kaks päeva. Täis usinat askeldamist.
Tänud korraldajatele ja kõigile kohal olnuile!!! Pikem jutt ehk kunagi, kui kiires elutempos aega leiab. Pildid endiselt murdjalooma albumis- "Tagasi lõunas".
Gaidale kiiret paranemist!

No comments: