Monday, February 9, 2009

Häbi mulle...

...nagu ütles Sveta enda kohta. Nii pean punastades endagi kohta ütlema.
Kuna õnnetul kombel, sai hukka meie "pitch & go" viskerelv, siis seisime lõhkise küna ees. Millega visata!?
Flyndis peituvad omad saladuslikud kiiksud. Aimu saad neist alles avaldumise hetkel. Üks neist kiiksudest on see, et ta ei võta suhu võõraid mänguasju. Ehk siis, värskelt poest ostetud. Need on vajalik enne , nii öelda, sisse mängida.
Seega otsustasin viskerelvaks võtta, Flyndile tuttava nutsu. Selle, mida me innukalt AG trennides sikutame. Uues kohas oli aga Flyndi huvi selle vastu olematu. Aga kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Tänud kõikidele lahketele "asja" pakkujatele.
Lõpuks tegime prooviviske Eksi Wubbaga... See toimis. Ja kus siis olid minu ajud. Oleks võinud ju minna ja teha üks mõnus viskevõistlus. Aga mina, oma lolli jäärapäisusega, otsustasin ikkagi nutsu võtta. Mille peale Flynt otsustas põõsastesse sukelduda. Selle peale ütles Sveta, mis ta asjast tegelikult avab. ;) Ja et treenerile ei tohi vastu vaielda, siis võtsime uuesti, tuttipidi pihku Eksi Wubba.
Ja sealt ta tuli, neljas koht. Võõra, piiksuva mänguasjaga. Kooslus, mis siiani pole toiminud, üllatas. Tänud, Sveta! Tänud, Eks!
Häbi mulle! Häbi mulle! Häbi mulle! Taas kord ei usaldanud ma koera. Tahan kõike liigselt kontrollida. Lõdvesta lihas. Rahus on jõud...
PS! Kolmapäeval saab Flynt endale Hortesest uue, kollase viskerelva.

Pilt Jaanika fotokast. Tänud!

No comments: